Crisis in Cape Town

Zuid-Afrika kan een gevaarlijk land zijn. Criminaliteit, ziektes.. meermalen ben ik in Nederland gewaarschuwd! Maar zuid-afrika kan om nog meer redenen gevaarlijk zijn. De zon schijnt! Jep.. ik ben verbrand en de eerste avond in kaapstad met zonnesteek m'n bed ingedoken! Oeps.. nouja, ik heb het overleefd :)

Behalve de warmte heeft ook de kou voor de nodige problemen gezorgd. De kou in Londen. Vluchten vertraagd, gecancelled en gemist.. ik heb 't allemaal meegemaakt! Dus uiteindelijk een dagje later dan gepland in Zuid-Afrika aanbeland!

Na wat gemiste vluchten hebben we in kaapstad ook nog de boot gemist. De boot naar Robbeneiland vertrok recht voor onze neus! Zwemmen was geen optie (ondanks de warmte) en dus hebben we toch maar gereserveerd voor de middag! Heel bijzonder om daar te zijn!

Uitzicht vanaf de tafelberg heeft al het leed weer helemaal goedgemaakt.. echt prachtig (zit nu op 'n gare compu.. zo snel ik iets beters heb gefixt zal ik wat foto's bij de verhaaltjes zetten!)

Inmiddels aanbeland in Grahamstown.. na twee uur rijden door de middle of nowhere. Echt 'n klein dorpje eigenlijk! Ideaal.. kan ik rustig acclimatiseren zo vanuit Puiflijk. Vanmiddag gaan we ons inschrijven op de universiteit. En dan.. actie!

Rik

Haha, lullig dat je verbrand bent.
Veel succes morgen op je eerste schooldag :D.
x

Kristel

Het begin loopt wat stroef zo te lezen. Hopelijk gaat het vanaf nu vlekkeloos :P Veel succes op de uni! Maar dat komt vast allemaal in orde.

Marjolein Buis

Balen dat je verbrand bent. Veel plezier en succes met je eerste studiedagen!

Martine

Leuk om te lezen dat het goed met je gaat!
Jammer van je zonnesteek en gemiste/gecancelde vluchten.. maar gelukkig maken de supergave dingen die je ook meemaakt alles weer helemaal goed :)

Veel plezier in grahamstown!
Kus

Anne

Hey Milou,

We volgen je reis hier op de voet mee, jammer dat t n beetje niet volgens plan begint, maar dat hoort bij avonturieren!!
Heel erg veel plezier en tot van de zomer, dan gaan we ff n knalfeest geven dat je weer terug bent in ons gezellige huisje;)

kus kus

Els

Hey stoere heldin! Goed begin zo.. ach, heb je het ergste vast gehad ;-) Hoe was je eerste echte schooldag?

Tante Diny

Je hebt al een hele belevenis achter de rug, kei stoer,
was ik nog maar zo jong!
Groetjes Diny

jos

Hoi Milou,
als dit maar niet alles is wat je meemaakt !
start rustig met de studie ivm een te abrupte
omschakeling!
ik ga morgen ook weer rustig beginnen.

gr. Jos

Marianne

Het uitzicht vanuit m'n Nijmeegse raampje is op dit moment nogal grijs & nat & winderig (naja, een uitzicht kan eigenlijk niet echt winderig zijn, maar het waait wel heel hard). Ook niet alles, maar een zonnesteek is ook minder prettig!
Ik had nog voor jullie vliegtuigen geduimd! Maar uiteindelijk is het goed gekomen dus :D
Ben heeeeel benieuwd naar foto's! Doe die er maar bij in volgende verhalen! En ook info over je gevangenis en school en alles :D
Spreek je snel, xxx

Marlies

Kijk je wel uit met het links rijden want na je 2de verhaal vertrouw ik het al niet meer ;)
Hoe is het op de uni? Actie zal het wel niet worden als je veel met Afrikaanse leraren te maken krijgt...Die doen alles op hun dooie gemak, maar dat zul je wel gemerkt hebben ondertussen :)
Veel plezier, eneehh...wel echt studeren he?! ;)
xxx Marlies

Jos

Heyy milou...

en hoe is het daar op... Rodos school??
kun je het een beetje volgen in het engels? :P

btw jij mar over de felle zon ^^ het sneeuwt hier :S en tis regenachtig en koud !! Je suis wil ook zon

nja, ik zit hier weer "gezellig" in zevenaar :)
fiel spazz nog en tot snel

Jos

Hilde

Hee lieve nicht =D

oeii verbrand, das nie zo best.
achja je word vanzelf lekker bruin,
hééél erg jaloers op je. want moest
vanmiddag door die vieze natte sneeuw!
Al knappe jongens gezien? , hihi!

daaag, we horen nog wel van je!
Dikke kus ××

Carlijn

Hej Milou,

Wat jammer dat je vliegreis zolang heeft moeten duren. Het voordeel van de boot missen, was natuurlijk wel weer dat je Kaapstad wat beter kon bekijken :) Ben benieuwd naar je verdere avonturen en natuurlijk de bijbehorende foto's.
Smeer ze!

xxx
Carlijn

Froukje!!

Hey!!!!

Ow, ow, ow wat een avontuur weer;) Vond je het gaan studeren in Afrika niet genoeg:P. Vervelend van de zonnesteek!! Wel fijn dat het niet zo lang duurde voordat je hersteld was!!!

Heel veel succes op de uni en met het smeren van de zonnebrand;)

Tot schrijfs.

Kus Froukje

henk en marga

Há Milou,
Wat een avontuur, en dat nu al na een paar dagen! Dat belooft vast veel goeds! Leuk om je verhaal te lezen, we blijven je volgen met al je belevenissen! veel plezier met alles en tot een volgende keer!
groetjes henk en marga
ps : goed blijven smeren maar!!!!

Inge

he,
goed begin hoor, met een zonnesteek in bed. Hier begint een waterig zonnetje te schijnen. veel succes met je colleges, zal ook wel weer wennen zijn zeker ;)

Xx

Anneke

Hej milou
Raar land, zuid-Afrika, als zelfs JIJ daar verbranden kan!
Fijn te horen dat je uiteindelijk toch wel aangekomen bent, hoewel t me echt akelig lijkt om in Londen al vliegtuigproblemen te treffen. Nogmaals veeel succes en plezier daar; laat deze tweede blog-post maar de 'negatiefste' zijn!
X X