De kriebels

Whoeaa, ze zijn er! De kriebels! Tot vanochtend had ik alles onder controle.. nu niet meer.De vakantie-spanning zet dit jaar wel extreem vroeg in. Normaal blijf ik tot een dag voor vertrek redelijk rustig. Nu begint het twee dagen voor vertrek toch al wel een beetje te kriebelen!

Met het inpakken van mijn tas ben ik nog niet begonnen. En daarvoor heb ik een goede reden. Zo snel ik ga inpakken slaat de stress namelijk pas echt toe. Niet meer een beetje de kriebels, maar ronduit paniek! (Mensen die dan in mijn omgeving vertoeven zijn hun leven niet zeker!) Dat moment stel ik dus liever nog eventjes uit!

Waarschijnlijk ben ik pas weer aanspreekbaar tegen de tijd dat ik echt in Zuid-Afrika zit.Ik begrijp datKaapstad een beetje uit de richting ligt, dus bijkletsen onder het genot van een kopje theemet een koekje wordt lastig. Maar met mail, skype, msn, hyves en deze blog moet het toch goedkomen!

We contacten :D

Reacties

Reacties

Marjolein Buis

Haai Milou,

Ik wens je nogmaals een heeeeeel fijne tijd in Zuid-Afrika toe en een goede reis.
Je hebt je eerste verhaal nu geplaatst op je reisblog, dus ik heb goede hoop dat je ons hier op de hoogte zult blijven houden!

Groetjes Marjolein

Marlies

Jeejj, nog maar een paar dagen en dan gaat het beginnen! :) idd spannend!
Zorg er maar voor dat je lekker veel verhaaltjes schrijft en snel een afrikaans simkaartje koopt dan kan iedereen je bellen en smsen :)
Super veel plezier, geniet ervan want voor je het weet ben je weer in koud Nederland!
Succes je laatste stress daagjes met kriebels :D
Ik ga je blog in de gaten houden!
Kus Marlies

Tessa

Ha Milou,

Spannend hoor! Nogmaals: heel veel plezier de komende maanden en ik hou je blog in de gaten!

Groet vanuit Tiel,
Tessa

paulien

Ha Milou, Waarom denk je dat ik vandaag ging werken???!!!Nee grapje hoor, het valt me nog alles mee (maar laat ik niet te hard roepen). Mijn maag begint wat raar te doen en mijn nachtrust lijkt ook wat
verstoord, verder alles onder controle. Morgenochtend lekker ontbijten en dan heerlijk richting "zomer".
Skype geinstalleerd, belbob in aanslag, je weblog hele dagen op stand-by...... we zijn er klaar voor. Ik hoop dat het een te gekke tijd wordt waar je met veel plezier op terug zult kijken.

Froukje!!

Hey Milou!!!

Vind het nu al leuk om je blog te lezen haha. Wilde je nog smsen, maar dat kan ik op het moment helaas niet. Hopelijk heb je, je koffer inmiddels wel gepakt;) Nog eventjes en dan vlieg je het avontuur tegemoet:D

Heel veel plezier!!! En ik lees het wel:D

Geniet ze:D:D

(K)

Tante Wil

Hoi Milou,
Dit is mijn eerste krabbeltje en zeker niet het laatste.
Ik ga je de komende tijd volgen.
Mijn kopje koffie en het koekje neem ik hier er wel bij.
Geniet er van want voor je het weet is het weer voorbij.

Lotte

Hoi Milou,

We zijn benieuwd naar je eerste ervaringen, dus kom op met die verhalen ;) ! Leuk en toevallig dat we elkaar nog zagen vlak voor je vertrek. Ik wens je een geweldige tijd toe in Zuid-Afrika, geniet ervan!

Groetjes,
Lotte

arielle,joey,henny,ronald

hé milou is het leuk in afrika?
ik hoop van.
we missen je heel erg!
sinds jij niet meer komt oppassen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!